Független munkaügyes
2015. október 26. írta: Adrienn KM

Független munkaügyes

Miért van szükséged független munkaügyesre?

Ugye Neked is volt már gondod a bérlapoddal? Tudod, hogy mikre figyelj oda egy munkahelyváltás kapcsán?

Kihez tudsz fordulni ezekkel a problémákkal? Kitől tudsz tanácsot kérni?

Ezekre a kérdésekre a független munkaügyestől kaphatsz választ. Még nem hallottál rólam? Eddig Magyarországon nem létezett ez a fogalom, én találtam ki. Hogy miért? Mert pályám során mindig azt láttam, hogy a munkáltatónak van ügyvédje, könyvelője, bérszámfejtője, stb. Vele szemben áll a munkavállaló, akinek bármit le lehet nyomni a torkán, hiszen úgysem ért hozzá... Cégeknél dolgozva munkaügyesként (2001-től), bérszámfejtőként nekem ebből lett elegem, s emiatt döntöttem úgy 2012-ben, hogy átállok a másik oldalara, s tanítani szeretném a munkavállalókat, hogy: 

LEGYEN MINDEN MUNKAVÁLLALÓ TÁJÉKOZOTTABB!

Ha szerinted hasznos ez a fajta oktatói munkám, s nem szeretnél lemaradni az írásaimról, kövesd az aktívabb facebook oldalamat, illetve látogass el honlapomra is.

A bejegyzés trackback címe:

https://munkavallalovagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr398023104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása